Saving Mr. Banks
Tom Hanks ja Emma Thompson herättävät eloon vaietun tarinan Walt Disneyn 20 vuoden pyrkimyksestä herättää rakastettu teos "Maija Poppanen" eloon erääksi kaikkien aikojen vaalituimmaksi klassikoksi.
Tom Hanks ja Emma Thompson herättävät eloon vaietun tarinan erään Disneyn kaikkien aikojen vaalituimman klassikon takaa tässä elokuvassa, joka paljastaa yllättävän taustatarinan Maija Poppasen tekemisestä. Walt Disney tahtoo pitää tyttärilleen antamansa lupauksen ja yrittää 20 vuotta saada oikeudet kirjailija PL Traversin rakastettuun kirjaan. Walt panee peliin kaikkensa ja käyttää aseenaan ikonista luovaa visiotaan, mutta Travers ei anna periksi. Vasta kun Walt tarttuu omaan monimutkaiseen lapsuuteensa, hän saa selville totuuden Traversia vainoavista haamuista, ja yhdessä he vapauttavat Maija Poppasen. Sisältää tupakkatuotteita.