Hokkus Pokkus 2
On kulunut 29 vuotta siitä, kun joku sytytti mustaliekkisen kynttilän ja herätti henkiin 1600-luvun sisarukset, ja nyt he hamuavat kostoa. Kolmen lukiolaisen on estettävä ahnaita noitia aiheuttamasta uudenlaista tuhoa Salemissa ennen pyhäinaattoa.