Halloweentown II: Kalabarin kosto
Isoäiti Aggie vie Marnien ja Sophien Halloweentowniin tutkimaan outojen tapahtumien sarjaa, joka tuntuu vieneen yhteisöltä sen taikuuden. Mutta miksi? Pian he saavat tietää, että vihainen velho on vienyt Aggien loitsukirjan ja hänen aikeensa ovat pahat. Muuttaa jokainen ihminen sellaiseksi, mikä hänen asunsa oli keskiyöllä halloweenina.
Isoäiti Aggie vie tyttärentyttärensä Marnien ja Sophien Halloweentowniin tutkimaan outojen tapahtumien sarjaa. Kun he saapuvat, eloisa yhteisö vaikuttaa menettäneen taikuutensa, ja sen aiemmin värikkäistä asukkaista on tullut kirjaimellisesti harmaita ja tylsiä. Mutta miksi? Pian Aggie huomaa, että hänen loitsukirjansa on viety, ja kolmikko lähtee etsimään sitä. Heille selviää, että vihainen velho aikoo muuttaa jokaisen ihmisen pysyvästi sellaiseksi kuin tämän asu oli halloweenina puolenyön aikaan. Hän on vienyt loitsukirjan, jotta Aggie ei voi käyttää sitä loitsun kumoamiseen. Se on kilpailua aikaa vastaan, sillä Marnien täytyy käyttää taitojaan päihittääkseen nuoren velhon, joka uhkaa muuttaa Halloweentownin ikuisiksi ajoiksi.