Lehmäjengi
Kun ahneet lainsuojattomat juonivat saadakseen paikallisen maitotilan haltuunsa, kolme asialleen omistautunutta lehmää, karatepotkuja jakeleva ori ja värikäs aitauksellinen eläimiä yhdistävät voimansa pelastaakseen kotinsa. Panokset ovat kovat, kun tämä epätodennäköinen eläinten liittouma vaarantaa taljansa ja ottaa mittaa arvoituksellisen pahisten porukan kanssa.