Aarreplaneetta
Salainen kartta innoittaa jännittävään aarteenmetsästykseen maailmankaikkeuden halki, kun nuori Jim Hawkins ja John Silver, aluksen kyborgikokki, lähtevät etsimään kohtaloaan.