Indiana Jones ja viimeinen ristiretki
Harrison Ford palaa rooliinsa Indiana Jonesina, joka lähtee pelastamaan keskiaikaan erikoistunutta isäänsä tämän kadottua Graalin maljaa etsiessään. Aikaa vastaan kilpaileva kekseliäs kaksikkomme koluaa mannerta löytääkseen palkinnoista arvokkaimman ennen kuin se päätyy katalampiin käsiin.