Indiana Jones and the Dial of Destiny
Harrison Ford palaa legendaarisen arkeologisankarin Indiana Jonesin rooliin ikonisen elokuvasarjan odotetussa viimeisessä osassa - luvassa on vauhdikas seikkailu ympäri maailmaa! Indiana Jones (Ford) tempautuu jälleen mukaan haastavalle matkalle, joka koettelee niin hänen voimiaan kuin hermojaankin hänen yrittäessään estää ikivanhaa kojetta, joka voisi muuttaa historian kulkua, joutumasta omaa etuaan tavoittelevien roistojen haltuun. Indiana Jones and The Dial of Destiny, jonka tähtikaartissa nähdään mm. Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones ja Mads Mikkelsen, tarjoaa vyöryvää jännitystä alusta loppuun! Elokuvasarjan loppuhuipennuksen on ohjannut James Mangold ja käsikirjoittaneet Jez Butterworth & John-Henry Butterworth ja David Koepp ja James Mangold perustuen George Lucasin ja Philip Kaufmanin luomiin hahmoihin.