Joulun taikaa
Palkittu näyttelijä Mary Steenburgen on säteilevä Ginny Graingerina, nuorena äitinä, joka löytää uudelleen joulun ilon ja kauneuden 6-vuotiaan tyttärensä Abbien järkkymättömän uskon sekä Gideonin, oman suojelusenkelinsä, ansiosta. Ginnyn ihmeellinen kokemus koskettaa katsojan sydäntä ja lämmittää sielua tässä ajattomassa Disney-suosikissa.