Neropatin päiväkirja: Reissussa rähjääntyy
Taron Egerton ja Hugh Jackman tähdittävät tätä inspiroivaa tositarinaa Eddie the Eaglesta, englantilaisesta mäkihyppääjästä, joka hyppäsi olympialaisissa suoraan kaikkialta maailmasta kotoisin olevien fanien sydämiin.