Martin lentonäytös
Martti päättää opetella lentämään. Pikakurssin jälkeen Martti kiitää ilmojen halki, ja sattuman kautta hänet värvätään muodostelmalentäjien eliitistä koostuvaan Falcon Hawks -ryhmään. Suuressa lentonäytöksessä Martti esittää vaarallisimman temppunsa ja joutuu – kenen muunkaan kuin – Salama McQueen -haukan pelastamaksi.