Marvel Rising: Operaatio Shuri
Salaisten soturien uusin tehtävä on mullistava: näyttää Wakandan kruunuprinsessa Shurille, millaista on olla tavallinen teini.
Secret Warriors saa hämmentävän tehtävän. Heidän on pidettävä seuraa Wakandan kruununprinsessalle Shurille ja näytettävä, miten tavalliset teinit elävät. Mutta kun mukana on yksi planeetan fiksuimmista ja kuuluisimmista ihmisistä, mikään ei ole tavallista.