Marvel Studios' Ant-Man
Mestarivaras Scott Langilla on ällistyttävä kyky kutistua, mutta saada silti supervoimat. Hänen on autettava opettajaansa tri Hank Pymiä ryöstössä, jolla pelastetaan koko maailma.