Mike ja Dave häädeittejä vailla
Bilettävät veljekset Mike (Adam Devine) ja Dave (Zac Efron) haluavat säästää perheensä häpeältä ja laittavat ilmoituksen nettiin löytääkseen säädylliset seuralaiset siskonsa (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) häihin Havaijilla. Kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan, ja heillä on kädet täynnä riehakkaan kaksikon kanssa.