Mikki jäniksenä junassa
Mikki Hiiri ja Pluto ovat junamatkalla, mutta konduktööri Pekka ei päästä Plutoa junaan. Kun Mikki on salakuljettanut Pluton junaan laukussaan, hänen täytyy ajatella nopeasti ja käyttää valeasuja välttyäkseen häädöltä.