Musta aukko
U.S.S. Cygnus kyyhöttää arveluttavasti mustan aukon reunalla. Laajan, tyhjän olemattomuuden, jossa tila ja aika loppuvat. Kaikki, mikä ylittää sen rajan, astuu täysin tuntemattomaan maailmankaikkeuteen. Tässä tarinassa nerokkaista roboteista ja hulluista humanoideista yleisö pääsee laskeutumaan vaikuttavasti luonnon äärimmäiseen arvoitukseen: mustaan aukkoon.