Venetsian aaveet
Aavemaiseen, toisen maailmansodan jälkeiseen Venetsiaan pyhäinpäivän aatolle sijoittuva Venetsian aaveet on karmiva mysteeri, jossa nähdään kuuluisan etsivän Hercule Poirotin paluu. Eläkkeelle jäänyt ja vapaaehtoisessa maanpaossa maailman loistokkaimmassa kaupungissa elävä Poirot osallistuu vastentahtoisesti spiritismisessioon rappeutuneessa ja kummittelevassa palatsissa. Yksi vieraista murhataan, ja etsivä ajautuu mukaan varjojen ja salaisuuksien synkkään maailmaan.