Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Tämä on tarina Mildred Hayesistä, viisikymppisestä naisesta, joka lähtee sotaan paikallista poliisilaitosta vastaan, koska hän uskoo, ettei heistä ole ratkaisemaan hänen tyttärensä murhaa.
Palkintoja voittanut näyttelijä Frances McDormand (Fargo) esiintyy tyrmäävän vahvasti tässä synkän koomisessa draamassa. Murhatun tytön uhmakas äiti (McDormand) maalaa rohkeasti kolme paikallista kylttiä, joihin hän kirjoittaa keskustelua herättäviä viestejä, ja saa aikaan raivoisan taistelun epävakaan konstaapelin (Sam Rockwell) ja kaupungin arvostetun poliisipäällikön (Woody Harrelson) kanssa.