Notre Dame: Race Against The Inferno
15. huhtikuuta 2019 pääsiäismaanantain jumalanpalveluksen aikana maailman kuuluisin katedraali syttyi tuleen. Notre Dame de Paris oli liekeissä ja Ranskan sankarilliset palomiehet aloittivat eeppisen taistelun. Erikoiskuvamateriaali ja haastattelut herättävät henkiin Pariisin palokunnan ja poliisin rohkeuden. He vaarantavat henkensä pelastaakseen historiallisen rakennuksen.