Albert Lin ja Raamatun haudatut salaisuudet
Albert Lin etsii totuutta kahden suuren raamatullisen tarinan takana. Onko Punaisen meren jakautumisen ja Sodoman ja Gomorran tuhon taustalla todellisia tapahtumia? Albert ratkaisee arvoitukset käyttämällä satelliitteja ja avaruusajan tekniikkaa katsoakseen maan pinnan alle samalla paljastaen salaisuudet, jotka ovat olleet haudattuina tuhannet vuodet.
Albert Lin käyttää uusinta tekniikkaa selvittääkseen Punaisen meren jakaantumisen tarinan.
Albert Lin paljastaa todelliset tapahtumat Sodoman ja Gomorran raamatullisen tarinan taustalla.