VILLI AFRIKKA
Koe metsästyksen jännitys ja leikkisiä pentujaan hoitavan leijonaemon sydäntä lämmittävä hauskuus, kun villieläinasiantuntijat Elma ja Alfred Milotte viettävät kolme vuotta Afrikan tasangoilla tutkien eläinten kuningasta.
Mahtavan Kilimanjaro-vuoren varjossa arvostetut villieläinasiantuntijat Elma ja Alfred Milotte viettävät kolme vuotta Afrikan tasangoilla seuraten leijonaperhettä vaihtuvien vuodenaikojen halki. Koe metsästyksen jännitys, luonnon raivo sokaisevassa hiekkamyrskyssä, uskomaton heinäsirkkojen hyökkäys ja leikkisiä pentujaan hoitavan leijonaemon sydäntä lämmittävä hauskuus.