Oliver ja kumppanit
Oliver, kipakka nuori kissa, tutkii New Yorkia animaatioklassikossa. Sisältää Billy Joelin, Huey Lewisin ja Bette Midlerin esittämiä unohtumattomia lauluja. Tutustuessaan hulvattomiin hahmoihin Oliver tietää löytäneensä elinikäisiä ystäviä ja oikean kodin.
Charles Dickensin ajattomaan Oliver Twistiin perustuvassa animaatioklassikossa koditon Oliver, kipakka nuori kissa, ajautuu koiralauman pelastamaksi ja hänet hyväksytään jengiin. Uusien ystäviensä Filurin, Titon ja muiden kanssa Oliver tutkii New Yorkia ja oppii selviytymään uudessa maailmassaan. Nuori tyttö adoptoi Oliverin ja tämä yrittää pitää yllä vanhoja ja uusia ystävyyssuhteita. Mutta kun Oliverin nuori omistaja kidnapataan, vain Oliver, Filuri, Tito ja jengi voivat pelastaa hänet. Sisältää Billy Joelin, Huey Lewisin ja Bette Midlerin unohtumattomia lauluja. Sisältää tupakkatuotteita.