Bears
Jaa vuosi herttaisen karhuperheen elämää, kun ne opettelevat ottamaan elämästä kaiken irti. Majesteetilliseen Alaskaan sijoittuva matka kuvaa emo Skyta, kun se opettaa kahdelle vaikutuksille alttiille pennulleen tärkeimpiä elämänoppeja. Talviunesta herättyään näiden kolmen täytyy kohdata purevan kylmä ja jännittävä, mutta myös hyvin vaarallinen ulkomaailma.
Disneynature esittää elokuvan Bears, eeppisen tarinan, jolla on henkeäsalpaavat mittasuhteet. Se näyttää vuoden oikean karhuperheen elämästä. Emo Sky opettaa kahdelle vaikutuksille alttiille pennulleen, Amberille ja Scoutille, elämän tärkeimpiä oppitunteja. Majesteetillisiin Alaskan maisemiin sijoittuva matka alkaa, kun talvi loppuu. Talviunesta herättyään näiden kolmen täytyy kohdata purevan kylmä ja jännittävä, mutta myös hyvin vaarallinen ulkomaailma. Hämmästyttävät kuvat vangitsevat herttaisen perheen nopeaa toimintaa ja jännitystä, kun ne opettelevat elämään täysillä eräässä maailman viimeisistä suurista erämaista.