Keisarin uudet kuviot 2: Kronkin uudet kuviot
Kronk kehittää rikastu-nopeasti-suunnitelman tehdäkseen isäänsä vaikutuksen. Kun asiat kuitenkin menevät pieleen, Kronk panee koomisen vaihteen päälle ja huomaa, että hänen ystävänsä ovat elämän todellinen rikkaus. Sekä omalle groovilleen uskollisena pysyminen.
Rakastettava Kronk on aloittanut uuden elämän oman ravintolansa pääkokkina, kun laamasähke kertoo, että hänen, isänsä on tulossa käymään. Kronk kehittää ongelmia viekkaan lumoojatar Yzman kanssa saadakseen itsensä näyttämään menestyneeltä isän tullessa, mutta joutuukin vaikeuksiin. Vain ystävien avulla, sekä uusien että vanhojen, Kronk voi oppia olemaan uskollinen groovilleen.