Herkules
Herkules viedään jumalilta vastasyntyneenä ja annetaan adoptoitavaksi. Hänestä tulee kömpelö teini, jolla on valtavasti voimaa. Hänelle selviää, että hänelle on olemassa paikka Olymposvuorella isänsä Zeusen kanssa, jos hän kestää kasvukipunsa ja muuttuu nollasta oikeaksi sankariksi. Herkules aikoo näyttää Hadekselle apunaan lentävä ori Pegasos ja ärhäkkä valmentaja Phil.
Herkules viedään jumalilta vastasyntyneenä ja annetaan adoptoitavaksi. Hänestä kasvaa kömpelö teini, jolla on valtavasti voimaa. Herkules yrittää kuulua joukkoon, ja sitten hänelle selviää, että hänen isänsä on Zeus ja että hän voisi asua Olymposvuorella, jos voisi muuttua nollasta oikeaksi sankariksi. Herkules lyöttäytyy yhteen lapsuudenajan kaverinsa, lentävä ori Pegasoksen sekä ärhäkän valmentaja Philin kanssa suorittamaan tehtävää. Homma ei ole helppo, sillä hänen täytyy pärjätä älyllisesti kreikkalaiselle kaunottarelle Megille ja pahalle kuumakallelle nimeltä Hades. Koomisten apureidensa Piinan ja Paniikin avulla Hades aikoo ottaa universumin valtaansa, ja vain Herkules seisoo suunnitelman tiellä. Sisältää tupakkatuotteita.