Korttelivahdit
Neljä miestä puhaltaa yhteen hiileen pelastaakseen Glenviewin esikaupungin asukkaat. Heistä saattaa kuitenkin olla enemmän haittaa kuin itse vihollisesta.
Neljä miestä puhaltaa yhteen hiileen pelastaakseen Glenviewin esikaupungin asukkaat. Heistä saattaa kuitenkin olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Korttelivahteihin kuuluvat yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut Evan (Ben Stiller), hauska perheenisä Bob (Vince Vaughn), suurisanainen musta hevonen Franklin (Jonah Hill) ja rakkautta etsivä eronnut Jamarcus (Richard Ayoade).