Pieni jättiläinen
Little E -niminen norsu syntyy perhelaumaan, joka elää Kenian legendaarisella Masai Mara -luonnonsuojelualueella. Alue kärsii kuivuudesta, ja lauma joutuu vaeltamaan etsiessään ravintoa ja vettä. Leijonat, virtahevot ja ihmiset häiritsevät matkaa, mutta norsut voittavat vaikeudet viisautensa ja jopa yllättävän huumorintajunsa avulla. Matkan varrella opitaan, että norsut ovat älykkäitä ja lempeitä, ja että aivan kuten ihmistenkin kohdalla, perhe on tärkein.