Rotta, ystävä
Remy ja hänen vähemmän innokas veljensä Emile esittävät, miksi ihmisten ja rottien pitäisi vain tulla toimeen. Remy ohjaa meidät ihmisen ja rotan yhteisen historian läpi. Emile tarjoaa monia hauskoja rottafaktoja selittämään, miksi rottia pitäisi arvostaa enemmän. Kaksikko antaa mennä täysillä ja lopettaa lauluun, joka kuvastaa rottien ja ihmisten utopiaa. Sisältää tupakkatuotteita.