Pikku-Buzz
Buzz Lightyear unohtuu pikaruokapaikkaan. Kun Woody ja jengi yrittävät keksiä tapaa pelastaa ystävänsä, Buzz yrittää paeta hylättyjen lelujen tukiryhmästä.
Buzz Lightyear unohtuu pikaruokalaan, kun lastenaterian mukana tullut Buzz vie hänen paikkansa. Bonnien lelut joutuvat kestämään ärsyttävää, kolmen tuuman korkuista Buzz-imitaattoria, kun taas oikea Buzz joutuu kestämään ravintolan hylättyjen lelujen tukiryhmän kokousta. Woodyn ja muun ryhmän suunnitellessa ystävänsä pelastustehtävää Buzz yrittää paeta psykoterapiakokouksesta.