Sanjay pitää piirretyistä ja sarjakuvista. Hänen isänsä taas yrittää houkutella häntä hinduperinteiden pariin. Vastahakoisuus muuttuu henkeäsalpaavaksi seikkailuksi pojan lähtiessä upealle matkalle. Hän palaa sieltä mukanaan uusi näkökulma, jonka molemmat voivat hyväksyä.