Joulukoira 2: Suuri jouluhulina
Disneyn jouluklassikko on syntynyt. Joulukoira 2: Suuri jouluhulina kertoo uudesta, puhuvasta pentueesta: Hopesta, Jinglestä, Charitystä ja Noblesta. Joulumuorin matkustaessa Pinevilleen leikkisät joulupennut kätkevät hänen rekensä. Vieden keppostelun aivan uudelle tasolle he alkavat toteuttaa Pinevillen poikien ja tyttöjen toiveita, mutta jokin menee pieleen ja jouluilo alkaa kadota. Nyt joulupentujen ja Joulumuorin on kiidettävä pelastamaan joulu kaikkialla maailmassa.