Muppettien joulu
Muppettien tulkinta Charles Dickensin klassikkotarinasta antaa ainutlaatuisen käänteen kohtalokkaaseen jouluaattoon, jolloin Menneiden joulujen henki, Nykyisen joulun henki ja Tulevien joulujen henki vierailevat Scroogen luona. Henget yhdessä ystävällisen ja vaatimattoman Bob Cratchitin (Kermit) ja hänen perheensä kanssa avaavat Scroogen silmät ja sydämen joulun oikealle merkitykselle.