Yksin kotona 2 - Eksynyt New Yorkissa
Kevin McCallister on yksin kotona New Yorkissa, ja rahaa riittää vaikka koko kaupungin muuttamiseen omaksi leikkikentäksi. Mutta Kevin ei ole yksin kauan. Surullisenkuuluisa rosvokaksikko Harry ja Merv, joita viime kohtaaminen Kevinin kanssa vieläkin kirvelee, ovat myös kaupungissa murtoaikeissa. Kevin on valmis ottamaan heidät vastaan kunnon ansavalikoimalla!