Pentujengi avaruudessa
Disneyn puhuvat koiranpennut ovat palanneet ja menevät sinne, missä yksikään pentu ei ole käynyt aiemmin, kuuhun! Poimunopeutta, asteroideja ja muuta täynnä oleva seikkailu on pieni askel yhdelle koiralle, mutta suuri harppaus koirakunnalle. Kahden uuden ystävän myötä pentujengin täytyy käyttää rohkeutta ja kekseliäisyyttä laskeutuakseen kuuhun ja aloittaakseen lähtölaskennan kotimatkalle.
Disneyn suloiset puhuvat koiranpennut lähtevät galaktiselle matkalle sinne, missä yksikään pentu ei ole ennen käynyt, eli kuuhun! Heidän uusien ystäviensä avulla tämä taivaallinen seikkailu on pieni askel koiralle, mutta suuri askel koirakunnalle. Etenemistä poimunopeudella, asteroidien väistelyä ja muuta, pentujengi ja heidän uudet ystävänsä Spudnick ja Gravity joutuvat keräämään rohkeutensa ja nokkeluutensa laskeutuakseen kuuhun ja kiitääkseen takaisin kotiin. Onko heillä se, mitä se vaatii? Galaksienvälistä toimintaa ja tunnetta pursuava Pentujengi avaruudessa on mahtava kertomus yhteistyöstä ja uskollisuudesta, jotka juhlistavat elämän matkaa ja sen varrella muodostettuja ystävyyssuhteita. Tästä hauskuudesta perhe nauttii yhä uudelleen ja uudelleen.