Star Wars: Attack of the Clones (Episode II)
Kun jedioppilas Anakin Skywalker määrätään suojelemaan senaattori Padmé Amidalaa, hän huomaa rakastavansa tätä... sekä omaa pimeämpää puoltaan. Obi-Wan Kenobi löytää salaisen klooniarmeijan, kun galaksi marssii kohti täysimittaista sotaa.
Katso, miten Anakin Skywalkerin muodonmuutos saa jalansijaa elokuvassa Star Wars: Attack of the Clones (Episode II). Kymmenen vuotta Naboon maahanhyökkäyksen jälkeen galaksi on sisällissodan partaalla. Entisen jediritarin, kreivi Dookun johdolla tuhannet aurinkokunnat uhkaavat irtautua Galaktisesta tasavallasta. Kun senaattori Padmé Amidala, Naboon entinen kuningatar, yritetään salamurhata, kaksikymmentävuotias jedioppilas Anakin Skywalker määrätään suojelemaan häntä. Tämän tehtävän aikana Anakin huomaa rakkautensa Padméa kohtaan, samoin kuin oman pimeämmän puolensa. Pian Anakin, Padmé ja Obi-Wan Kenobi vedetään separatistiliikkeen ja kloonisotien alun sydämeen. Sisältää tupakkatuotteita.