Star Wars: The Last Jedi (Episode VIII)
Star Wars -saaga jatkuu, kun uudet sankarit ja galaksin legendat lähtevät eeppiseen seikkailuun paljastamaan Voiman arvoituksia ja järkyttäviä paljastuksia menneisyydestä.