Storm Squad
Eliittiryhmä etsii loukkoon jääneitä ja pelastaa henkiä trooppisen ennätysmyrsky Imeldan raivotessa Texasissa.
Dokumentti seuraa Texas A&M Task Force 1- eliittiryhmän työntekijöitä etsintä- ja pelastustyössä. Kun trooppinen Imelda-myrsky toi mukanaan ennätyksellisen hyökyaallon Texasin kaakkoisosaan syyskuussa 2019, tiimi taisteli pelastaakseen henkiä ja evakuoidakseen loukkoon jääneitä asukkaita yhteisöstä, jonka hurrikaani Harvey oli tuhonnut vain kaksi vuotta aiemmin.