Gathering Storm
Uusi sarja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman maailman hurjimpiin myrskyihin. Sadat kamerat tallentavat materiaalia laivoihin, aluksiin ja öljynporauslauttoihin kiinnitettyinä hurrikaanialueiden merillä. Yhdistämme paikalla tyäskentelevien ihmisten ensikäden kokemukset tieteen faktoihin, analyyseihin ja satelliittipaikannukseen.