The Barn Dance
Minni Hiiren täytyy valita toinen kahdesta tanssiparista, kun kömpelö Mikki kilpailee kokeneemman Mustan Pekan kanssa hänen seurastaan. Mikki käyttää ilmapalloa tanssahdellakseen kevyemmin, mutta sitten jekku paljastuu ja hän jää nuolemaan näppejään.