Mikki ja konsertti
Orkesterinjohtaja Mikkiä pännii, koska hänen täytyy pärjätä rasittavan pähkinäkauppiaan kanssa. Lisäksi orkesterin huilisti Aku yrittää taivutella orkesteria soittamaan "Turkey in the Straw” -kappaletta. Konserttiin iskee vielä pyörremyrsky, ennen kuin orkesteri saa ”Wilhelm Tellin alkusoitto” -konserttinsa päätökseen.
Orkesterinjohtaja Mikkiä pännii, koska hänen täytyy pärjätä rasittavan pähkinäkauppiaan kanssa. Lisäksi orkesterin huilisti Aku yrittää taivutella orkesteria soittamaan "Turkey in the Straw” -kappaletta. Konserttiin iskee vielä pyörremyrsky, ennen kuin orkesteri saa ”Wilhelm Tellin alkusoitto” -konserttinsa päätökseen. Tämä piirretty oli varsinainen menestys ja teki Akusta tunnetumman kuin koskaan. Piirretty sisällytettiinkin Milestones for Mickey (1974) -kokoelmaan. Säveltäjä Arturo Toscanini sanoi pitävänsä tätä piirrettyä lempiteoksenaan.