Robin Hood, henkipattojen kuningas
Ylevä kuningas Rikhard Leijonamieli on lähtenyt Englannista johtamaan ristiretkeä pyhään maahan. Näin hän on jättänyt alamaisensa kavalan veljensä prinssi Johnin armoille. Kun prinssi Johnin kätyrit ovat tappaneet hänen isänsä, Robin Hood kokoaa joukon lainsuojattomia Sherwoodin metsään taistelemaan häijyä hallintoa vastaan.