Robinsonin perhe
Sankarillinen tarina kertoo Robinsonin perheen rohkeasta toiminnasta, kun he ovat haaksirikkoutuneet autiolle saarelle. He käyttävät älyään ja nokkeluuttaan selvitäkseen luonnon tuomista esteistä ja muuttavat uuden kotinsa sivistyneeksi yhteisöksi. Äärimmäinen haaste kuitenkin ilmestyy eteen, kun joukko merirosvoja uhkaa tuhota Robinsonien kyhäämän paratiisin.