Marvel Studios' Thor: The Dark World
Kun Thor taistelee palauttaakseen järjestyksen kosmokseen, kostonhimoisen Malekithin johtama muinainen rotu palaa syöksemään universumin takaisin pimeyteen. Thor lähtee toistaiseksi vaarallisimmalle ja henkilökohtaisimmalle matkalleen, mutta joutuu muodostamaan liiton kavalan Lokin kanssa pelastaakseen kansansa ja rakkaimpansa... sekä itse universumin.