Marvel Studios' Captain Marvel
Marvel Studiosin elokuva Captain Marvel on uusi seikkailu, jonka tapahtumat ajoittuvat aiemmin näkemättömälle ajanjaksolle Marvelin elokuvauniversumissa. Kyseessä on tarina siitä, miten Carol Danversista tulee yksi maailmankaikkeuden mahtavimmista sankareista.