Timeless Heroes: Indiana Jones & Harrison Ford
Tämä uusi dokumentti jäljittää Harrison Fordin historiallista uraa vaatimattomasta alusta TV:n pikkurooleissa aina aikakauden ratkaisevaksi toimintaelokuvatähdeksi ja myöhempiin introspektiivisempiin rooleihin saakka. Seuraa hänen uraauurtavia askeleitaan vuosien – ja kilometrien – mittaan niiden elokuvantekijöiden ja kanssanäyttelijöiden kanssa, jotka julkaisivat Indiana Jonesin ja todistivat elokuvahistorian tekoa.
Tämä uusi dokumentti jäljittää Harrison Fordin historiallista uraa vaatimattomasta alusta TV:n pikkurooleissa aina aikakauden ratkaisevaksi toimintaelokuvatähdeksi ja myöhempiin introspektiivisempiin rooleihin saakka. Seuraa hänen uraauurtavia askeleitaan vuosien – ja kilometrien – mittaan niiden elokuvantekijöiden ja kanssanäyttelijöiden kanssa, jotka julkaisivat Indiana Jonesin ja todistivat elokuvahistorian tekoa. Tämä lähikuva hohtaa todellisen legendan harvinaista, henkilökohtaista valoa.