Tron: Perintö
Kun maailman paras videopelien luoja lähettää signaalin upeasta digitaalitodellisuudesta, hänen poikansa löytää johtolangan ja lähtee henkilökohtaiselle matkalle pelastamaan kauan sitten kadonnutta isäänsä. Pelottoman naissoturi Quorran avulla isä ja poika suuntaavat värikkään kyberuniversumin halki, kilpailevat hakkerointiohjelmaa vastaan ja käyvät perimmäistä taistelua hyvän ja pahan välillä.