Night at the Museum: Kahmunrahn paluu
”Night at the Museum: Kahmunrahn paluu” -elokuvassa Nick Daley seuraa isänsä jalanjälkiä luonnontieteellisen museon yövahtina ja tuntee hyvin museon ikivanhan laatan, joka herättää näyttelykappaleet eloon auringon laskettua. Kun vallanjanoinen hallitsija Kahmunrah pakenee, museon kohtalo riippuu Nickistä.
”Night at the Museum: Kahmunrahn paluu” on suosittuun elokuvasarjaan perustuva uusi seikkailuanimaatio. Nick Daleyn kesätyö luonnontieteellisen museon yövahtina on haastava tehtävä kelle hyvänsä nuorelle. Onneksi isänsä jalanjälkiä seuraava Nick tuntee hyvin museon ikivanhan laatan, joka herättää näyttelykappaleet eloon auringon laskettua. Nick ilahtuu nähdessään Teddyn, Sacagawean, Rexy ja muut vanhat ystävänsä, mutta kun vallanjanoinen hallitsija Kahmunrah pakenee museosta aikeinaan avata manalan portit ja päästää valloilleen kuolleiden armeija, Nickin on pysäytettävä harhainen kuningas ja pelastettava museo.