Upside-Down Magic
13-vuotias Nory ja hänen paras ystävänsä Reina aloittavat Taikuustiedeopistossa, missä Noryn kiemurteleva taikuus aiheuttaa hänen siirtonsa nurinkurisen taikuuden, NKT-luokalle! Monet uskovat, että NKT altistaa vaaralliselle ja pahalla varjotaikuudelle, mutta Nory ja hänen NKT-luokkatoverinsa päättävät todistaa, että nurinkurinen taikuus on oikeamielistä!