WALL-E
Hoidettuaan yksinäisenä satoja vuosia tehtävää, johon hänet oli rakennettu, utelias ja rakastettava robotti WALL-E löytää elämälle uuden tarkoituksen, kun hän tapaa virtaviivaisen robotin nimeltä EVA. Liity heidän ja riemastuttavan hahmojoukon mukaan matkalle maailmankaikkeuden halki.