28 viikkoa myöhemmin
Alkuperäisen kauhutrillerin jatko-osa alkaa kuusi kuukautta sen jälkeen, kun armeija julisti Britannian olevan turvassa raivovirukselta. Pian alkaa kuitenkin kauhistuttava uusi painajainen.