Toive
Animaatioelokuva Toive kutsuu katsojat valtakuntaan nimeltä Rosas, jossa ihanteisiinsa uskova, terävä-älyinen Asha-nuorukainen toivoo niin voimakkaan toiveen, että kosminen voima vastaa siihen taikatähden muodossa. Asha ja Tähti joutuvat uhmaamaan voimakasta vastustajaa, Rosasin kuningas Magnificoa, pelastaakseen Ashan yhteisön ja todistaakseen, että kun yksi rohkea ihminen yhdistää päättäväisyytensä tähtien taian kanssa, ihmeitä voi tapahtua.